Sundsvall-Stockholm, Stockholm-Sundsvall

Hej, Hej hallå. Äntligen tillbaka va? Som ni måste undrat vad som hänt mig. Men vet ni, var inte oroliga. Inte för fem öre. Det värsta som hänt mig är att jag har sjukt ont i fötterna. På högerfotens lilltå finns inget mindre än två pulserande vattenblåsor. Plus en sprucken. Aaaow säger jag bara. Smärta. Det tack vare en dag i mina fina nya stövlar. Annars har jag bara haft det underbart. Jätte bra. Här kommer bilder så förstår ni säkert allt!

Tristess på tåg. F och L.

Satsumas-säsongen har officiellt börjat.

Bus-posar framme på Kungsholmen.

Laptopen har så klart också varit med. Trots ingen bloggning.

Fixa en B&J glassbar till Kramfors  är ni gulliga!
Bildtext överflödiga. Yuuuummiee!

Lite mera glass. Yoghurt-glass är nästan i samma klass som BJ's. Fast hallon rekomenderar jag inte...
Världens bästa klack Black Army. Hörs mest och bäst, alltid!

1-0 efter 15 minuter. Det finns bara en Flávio.




Bengaliska eldar går inte att undgå på stockholms-derbyn. Norra stå var helt fyllt. Över 26 000 åskådare på allsvenskans bästa match. Publikrekord för allsvenskan 2009. På Råsunda, så klart.


Faktiskt höjer det själva derby-stämningen. Om ni bara ska gå på en allsvensk fotbollsmatch ska ni definitivt gå på AIK-DIF. Det är fantastiskt stämning som inte går att jämföra med någonting annat. Och det säger jag inte bara för att jag har ett svart-gult hjärta!

2-0, 2-0, 2-0. Gnaget utklassade Skansen! Klockrena ramsor också. "Vi leder serien och djurgårn åker ur"  och "Bye Bye Lillebror".

För att en Solna-tattare alltid är bättre än en Djurgårds-jävel.
Himla tragiskt för Djurgården att dom ligger typ sist. Hahaha! Sm-guldet är inte långt borta nu.

Nu är jag på väg hem och åker X2000, imorgon praoar jag och alldeles snart får ni lite härliga videos. Kanske blir det mer bilder också, har ju en hel del. Hoppas ni inte har saknat mig allt för mycket bara. Nu är jag tillbaka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0