Failured


Aaa, det här tar på riktigt knäcken på mig!
Först letade jag efter ett bra program som tog emot mp4 i typ 30 minuter, sen laddade jag ned både iMovie och EnchanceMovie. Det tog typ 30 minuter. iMovie funkade inte bra men EM funkade och jag blev glad. Eftersom vi hade material på sammanlagt 46 minuter. Trodde att allting blev fixat och lalala vad bra filmen blev. Klick in på youtube och uppladdning av två filer. Vad möts jag av ca 20 minuter efter klickning. Det ni ser ovan. Misslyckades! Fatta besvikelsen. Aha tänker jag och testar igen. 20 minuter går och ännu ett misslyckande. WHAT?
Så nu orkar jag inte mer. Ni får ingen video. Punkt slut. Dom minnena får vi ha för oss själva. Har suttit i hur många timmar som hellst. Redigeringen tog ju sin tid den med eftersom jag inte var van vid programmet. Sorry fellas, men jag har åtminstone försökt (och slösat en massa tid av mitt liv).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0