Gunpowder


Te, te, te. Jag älskar att testa olika te sorter. Jag gillar te! Om det är rätt smak förståss, earl grey eller den där i gul förpackning är INTE favoriter om man säger så. Fy! Men annars är jag rätt öppen för nya smaker. Grönt te, rött te, vitt te eller "vanligt" svart. Rött är bäst på kvällen då det inte innehåller koffein om jag förstått rätt. Grönt te innehåller en massa nyttigheter. Eller ja, det gör nog fler också! Det godaste te jag testat är tyvärr en smak jag inte kommer ihåg, min moster har det teet. Gott! Jag testade nyss en smak vi haft hemma ett tag men som jag inte testat. Grönt gunpowder. Typ krut eller nåt? Det luktade lite speciellt men smaken var faktiskt bra! Och inte från en te-påse. Såklart dricker jag mitt te helt naturellt. Honung ibland dock men  mjölk är för nybörjare (n0obs m.a.o hehe).

Vilket är erat favorit te?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0