Hey hå lets go

Hello bloggisar, vad har ni för er denna onsdags kväll? Jag sitter och drygar på msn tillsammans med min lillebror. Haha, i brist på annat att göra typ. Han chattar med sina kompisar och jag slänger in ett "min syrra är coolast" eller "modo suger syrran duger" eller nåt. Haha, inte för att hans buddies går på det men lillebror och jag blir riktigt roade hursomhellst. Haha, vad är man stora syster för? Måste ju utnyttja min makt eller nåt. Nej fy så elakt! :P Jag säger åtminstone inget dumt. Fast en kille hade så otroligt ful profilbild så det var inte sant! Men det skrattade jag åt i tysthet. Annat är det med min bruuusha. Coolast på msn, yesyesyes. Han tillhör den generationen som fortfarande tycker att msn är nytt och spännande. Personligen känns det lite överskattat. Har nyligen rensat bland mina kontakter, känns onödigt att ha en massa folk som man knappt känner ju. Nu har jag bara några kontakter. Ledsen folks om ni blev bortsållade!


Ni som har äran att få min brorsas msn kan skratta er lyckliga. Priviligierade ska ni veta. Just so you know.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0