Hjälp: sökes!

Oj, klockan har hunnit bli rätt mycket märker jag. Trots att jag slutade 14.35 idag kom jag inte hem förrän 15.40 typ. Rätt segt men det var enormt roligt på slutet. Lite KSF filmning. Vi planerade och trixade. Karin kom med förslaget att vi får ge oss ut på utflykter så vi får lite mer varierade saker, bra idé. Jag är dock uppbokad hela 3 helger i rad.

Skolan idag var rätt bra, som ni fick veta via mobil-blogg hade vi inställd bild och då 2 timmars lunch. Härligt och tiden rusade iväg. Vi fyllde hålet med lite hårfix (hur tusan gör man en inbakad fläta?), mat och Konsum-shopping (vindruvor och lite mer frukt).

Nu håller jag på att klippa dagens KSF. Rätt mycket mer avancerat idag än vad det brukar vara. Karin hade lite krav och det gör att jag måste fixa ett till videoredigeringsprogram och sitta och vara huur koncentrerad som hellst. Men jag har inga läxor och dessutom tycker jag om att lära mig saker. Har ni tips är jag gärna tacksam för alla jag kan få! Önska mig lycka till! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0