It´s just so pördeey

När jag är sjuk gör jag vissa saker. Återkommande varje gång. Förutom att mest vila och försöka sova som jag gör de första dygnen gillar jag två speciella saker att fördriva tiden med.
 1) Webbshoppa! (oroa er inte, jag slutför inte beställningar hela tiden. I längden skulle det inte bli så kul för min mamma eftersom jag ett: är sjuk rätt ofta och två: har dyr smak på vissa saker) Jag är evigt tacksam till den som kom på internethandeln, klick klick klick och du har dina grejer hemma på några dagar. Perfekt liksom! Jag är ett väldigt stort fan av webbshoppar i alla dess slag.
2) Fastnar på youtube. Det är i främsta hand roliga videobloggar och parodier på dom. Yes, när jag är sjuk och uttråkad fastnar jag framför parodier på de värsta och största bloggarna samt videos från dom själva som verkar som parodier. Hahha, det är min sjukhets humor det. Lågt, lågt lågt, lägre än glocalnet. Spana bara in Mogis.se här nere så förstår ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0