Lite mer sjuk och lite irriterad.

Ååååh, jag är hemma idag igen. Less less less! Jag ville verkligen vara i skolan idag. Som ni vet skulle jag varit funktionär på mellanstadiets friidrottstävlingar. Och min lillebror skulle tävlat. Hu, varför lyckas jag alltid vara sjuk? Bestämde mig faktiskt igår kväll för att vara i skolan idag. Ni ska veta hur mycket jag velade fram och tillbaka. När min väckning ringde imorse vid halv 7 kände jag bara det att nä, det funkar liksom inte idag. Kallsvettades och öronen gjorde ont. Så nu känner jag mig bara deppad. Typiskt typiskt mig.

Att jag dessutom inte kan somna är också rätt jobbigt. Ska jag liksom bara sitta här och se klockan ticka fram till 9.00? Roar mig med Vakna! med the Voice. Katrin Zyto är gäst. Lite skvaller liksom. Aja, bloggar mer senare. Är så sjukt uttråkad nu. Fy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0