Möss-häng

Utlovade er ju att få ta del av något jag kom hem med igår. Eftersom jag känner att hösten är här har jag börjat utrusta mig själv med saker man behöver när kylan faktiskt börjar komma. Letade efter mössa igår, har redan några olika i samma stil. Stickad och stor, med möss-häng. Jag gillar sånna mössor! Vem har sagt att mössor är för mesar? Ingen aning men vet ni vad. Ta på er mössan. Den värmer och höjer din outfit. Har ju ingen rosa mössa så nu var det på tiden va? Har mest gråa, vita och svarta. Lite trist. Kikade på en lila också, var lite sugen men kom sen på att jag inte ens gillar lila. Inte på mig. Mössan är från Gina Tricot. En affär som jag nästan aldrig handlar på förresten, det känns så trååååkigt! Visst, dom har snygga kläder då och då. Billigt dessutom. Men ack så trist. Hittar du en snygg tröja har minst 10 pers på din skola en exakt likadan. Nej fy, sånt gillar jag verkligen inte. Handlar i princip inga av mina kläder där. Men en rosa mössa fick det bli, hoppas bara att inte alla tycker som jag och har köpt en också. Då åker den här av! Vad hände med egen stil och personlighet? Gina är opersonligt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaså? Jag för min del tycker om Gina Tricot, även om några har på sig samma kläder... Hittar alltid någonting snyggt när jag är där inne, fast det är väldigt dyrt ibland :S Du har iallafalll en jättefin blogg :)

Kramar, Ida

2009-12-12 @ 23:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0