Ni ser x 5


Bild från i måndags på tröslöjden (onödigt ämne egentligen). Ni ser mig fylld med spån i en väldigt stor kappa. Ni ser mig in action fullt igång med svarvning. Hjälp vad rädd jag är. Ni ser mitt projekt från förra året, en vasliknande skål. Och slutligen ser ni en cool bild på allt spån. Alla bilder fotade av Karin med min mobiltelefon (SE K850i)


Ni ser bilder ifrån idag. Övre bilden är ett stort konstigt svart moln ovanför skolan. Ni ser (undre bilden) Sofhia (Fia) och Karin på väg från musiklektionen. Blåsväder var det också. (Karins uppsatta hårboll = bad hairday/bekvämt)

Här ser ni hur man kan komponera ihop bilder i PhotoScape. Ladda ner det nu! Och glöm inte vem som tipsade er ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0