Onsdag sjuk

Klockan är ungefär halv tolv och jag har varit vaken i ett par timmar. Bestämde mig igårkväll för att stanna hemma även idag, det är lika bra att bara vila eller hur? Jag ska därför boosta mig själv med en massa nyttigheter idag för imorgon måste jag vara frisk. Eller åtminstone tillräckligt för att befinna mig på Bollstavallen som funktionär på mellanstadiets friidrotstävlingar. Det blir nog bra, dessutom ska min lillebror vara med och tävla så jag kan ju vara där och hejja lite extra på honom! Make me proud!

Karin och Sofh är också hemma och lika sjuka som jag idag. Stackars oss! Alltså blir det ingen dagens KSF idag heller. Funderar på att ge er något speciell eddition-klipp från arkivet istället. Men det får jag fundera på.

Ska fixa smoothie till mig nu. Min favorit med hallon och mango har redan blivit en klassisk Felicia-smoothie. Yummie!

Kommentarer
Postat av: rosanna

sv: jag vet inte :(

haha <3

2009-09-09 @ 16:51:09
URL: http://rusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0