Önska vad ni vill felicialovgrens.blogg.se

Ja, som ni märkt är jag hemma och sjuk. Jag har faktiskt aldrig åkt hem under en skoldag för att jag varit sjuk. Aldrig någonsin. Jag har alltid stannat hemma redan från morgonen eller stått ut. Men, efter att mina lärare sagt att det bara blir värre om man ändå är på skolan när man är sjuk (sånt jag redan vet) och så ringde jag min mamma. Mormor kunde sedan hämta upp mig och skjutsa mig hem, snälla underbara mormor. Hon är det bästa!

Jag har inte gjort någonting alls sen dess, bara vilat. Och fotat outfit, tycker jag ska ha lite credd för att ha gjort det hela två dagar i rad! Nä, då men jag satsar på en varje dag. Sånt är alltid kul i bloggar!

Förresten skulle det vara kul om ni kommenterade om vad ni vill ha mer av i bloggen! Mer foto, mer mode, mer skola (knappast va?) eller mer videobloggar? Jag har ingen aning. Tell me! Och just det, krya på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0