Plugg-tips!



Det här vill jag verkligen tipsa er om. Alla skolelever, alla åldrar! Men särskilt högstadiet. Webbmagistern.se är sidan om man gillar att plugga med datorn. Det finns massor av bra övningar. Som ni ser på bilden har jag övat inför provet imorgon. Europa alltså. Man klickar på rättning och får veta sitt betyg och resultat. Jag fick 49/53 eftersom jag inte kunde Kosovo, Armeninen, Azerbaijan och Georgien men det är heller inte länder vi har med.

Man kan öva en massa olika ämnen. Bl.a SO (Ge,Hi, Sam) och Naturvetenskap (mycket kemi), Engelska, matte och svenska men även Tyska om man känner för det. Spanska och Franska står på kommer snart. Great huh?

Som elev måste man se vilken metod som funkar bäst för en själv. Testa så många som möjligt så jag rekomenderar verkligen er att klicka in på den här sidan och plugga. Do it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0