Up and downs eller snarare downs and up

Ursäkta mitt dåliga humör i inlägget nedan. Sorry! Efter att ha konverserat (fint ord va?) lite med min vän Karin som också är sjuk fortfarande är jag på lite bättre humör. Liksom, vad kan jag göra åt saken. Jag är ju redan hemma och sjuk och då kan jag lika gärna ta vara på dagen och vila upp mig. Förhoppningsvis slipper jag mer förkylningar på ett tag. Det kommer ju vara en del grejer som händer snart. Om två veckor har jag prao, jag ska till stockholm (men inte för prao dock). Sen är det inte långt kvar till höstlovet. Vad som händer då är dock oklart än så länge. Inget är bokat med andra ord men vi får se. Jag lovar att ni får veta när det händer.

Känner mig mer som mig själv nu. Lite mer positiv. Jag brukar inte bara se det negativa i allt. Alla har vi våra dagar, våra up and downs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0