Höstens idoler (del 1)

Att Idol startat har väll ingen missat? Så klart inte jag heller. Det är måste att se. Och ja, jag vet att ni väntat på mina åsikter. Jag har självklart lite åsikter och gissningar om vilka som kommer gå långt. Det har jag alltid. Så, här har ni några av dom jag tror kommer fixa det till fredagsfinalerna från program 1 och 2.
Och nej, dom har inte hamnat i det här inlägget för att jag tycker att dom är bäst utan detta är vilka som jag tror kommer slå hos folket. Listen!

 Jon Sindenius


Andreas Wijk (inte hans audition dock men jag tycker att det här framförandet är bättre än hans audition)
(andreasstil.blogg.se)

 

 


Jenny Eijdercrona (fast hon måste få en makeover! ni har väll inte missat att Elin Kling är huvudstylist i höst)

 


Felix Västerhamn (lite osäkerhet dock eftersom han har så speciell röst, det blir antingen stor flopp eller toppen i rutan)

Okej, vad tror ni? Fler sånna här inlägg får ni när det kommit fler program!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0