Ett gott skratt förlänger livet!

Hallå bloggisar. Varför jag kallar er bloggisar kan inte ens jag förklara, det känns kul helt enkelt. Blogg-bloggisar. Haha. Ge mig gärna förslag till ett ord att ersätta bloggisar med.

Skolan idag var okej, inte så värst lång. Slutade 14.35. Jag har faktiskt väldigt kul i skolan, eller jag menar. Karin, Sofh och jag får skratt-fnatt-anfall titt som tätt. Vi skrattar antigen åt något konstigt ljud, någon konstig händelse eller åt oss själva eller någon av den andra i gruppen. Haha! Det verkar ju rysligt elakt och mobbande men riktigt så är det inte. Vi är inte riktigt normala någon av oss. Men vi är medvetna om det och mår inte speciellt dåligt av det. Vi skrattar mycket åt Sofhia goes äckelgubben och Karin blir sjukt livrädd. Haha! Nej, det är sånt ni inte förstår. Det är internt helt enkelt.

Hursomhellst. Anyway, anyhow. Snart är det helg igen! Tiden går väldigt fort. 9b kommer passera med stormsteg. (Vilket också betyder att jag måste ta ett sjukt svårt beslut...)

Imorgon har jag so-prov och jag kan det mesta. Det är kartgeografi. Europa plus huvudstäder. Glömmer bara Ljubljana och Bratislava hela tiden. Och moldavien (onödigt land förresten!). Ska väll plugga lite bara för att få det att sitta helt still till imorgon. Sen kommer jag hem och bloggar för er. Slutar strax efter 12, great huh?




Jag alldeles nyss, lite oseriöst och lite trött (syns framförallt på ögonen) men vet ni vad? Vad gör det om hundra år. YouCam bilder eftersom jag på torsdagar är för lat för att fota bättre. Har redigerat dom också. Bild1 = En massa vitbalans, skuggor och något annat filter jag hittade. Bild2 = Skuggor och filmkornigheten. Bild3 = Skärpa+filmkornighet

Nä, so-plugg var det va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0