Newspaper

Hej alla, hoppas ni kikat på dagens video längre ner. Ni missar en massa om ni inte tar er tid till det!

För er som undrade över det vi nämnde några gånger, en intervju för tidningen. Det stod jag och Sofh för. Och så klart ska jag ge er detaljerna! Ungefär vid nio-tiden kommer Fia (Sofhia alltså) ner till kafeterian där jag och Karin sitter och hänger. Hon säger att vi tre ska vara med i tidningen för nån grej. Jag och Karin tror då att det är vi tre, KSF, och att det har blivit nåt med våra videos som vi lägger upp. Önsketankar typ! Karin skulle inte med tydligen så jag, Sofhia och Andreas (9b allihopa) gick upp till rektorns kontor. Vad konstigt det kändes att sitta där förresten, har aldrig blivit inkallad hos rektorn. Hursomhellst blev vi informerade om allt och tidningsgrejen var klockan 10. Intervjun tog typ 45 minuter och vi fick det mesta sagt. Fotograferingen utanför skolan var väldigt speciell. Hahah! Eller vad säger ni om 3 elever tätt på rad med blicken mycket vänd till höger och tyst talande "ett, två, tre" i kör? Lite vind på det och ni får våran bild! Ämnet och allt får ni veta sen när artikeln publicerats. Troligtvis imorgon. Lite synd att journalisten var dåligt påläst, att göra sin research är oerhört viktigt!

Har inga läxor eller prov vilket är oerhört skönt, kan bara vila och slappa idag! :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Det var bra sagt det där du sa om grupptryck :)

2009-09-18 @ 17:48:16
URL: http://rawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0