Vilse i skogen nananan

Hey everyone, hinner inte berätta så omfattande om dagen men ni kan ju gärna checka kategorin "Dagens Karin, Sofhia Felicia". Där hittar ni alltid de senaste videosarna från dagen! Perfa!

Det var meningen att ni skulle få se lite orientering i dagens klipp också. Tyvärr glömde jag att ta med min mobiltelefon ut i skogen, tyvärr! Orienteringen gick allt som allt lite sisådär. Vi blev lost ett tag men tillslut ordnade sig allt, dessutom hade vi alla rätt. Fast jag inser mer och mer för varje orientering att jag verkligen inte gillar skogen. Åh, ni ska se mig! Har bara lust att ringa en helikopter så att nån kan ta mig där ifrån. Wishes, huh? Men jag kör på. I lera, bland grenar som piskar låren (ibland ansiktet), i kyla och i förvirrning. Yes! Skulle aldrig kunna skolka ifrån gympalektionerna. Förstår mig inte på folk som kör den stilen. Utan betyg i gympa klarar du inte gymnasiet! Hursomhellst kan ni nog lätt förstå att jag inte "hör hemma" i skogen, människor som känner mig vet det mycket väl.

Fick tillbaka mina so-prov idag. Från två veckor tillbaka. Två stycken. I princip full pott på allt. Förutom en uppgift på en del. Men det är ju bra! Fast iofs var det inte direkt speciellt svårt. Mest memorering ju!

Strax Idol, trevligt trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0