Vissa smällar får man ta...

Har uppdaterat mig lite på fronten hur skoldagen var för dom andra i min klass. Är glad att jag stannade hemma. Jag hade aldrig klarat skoldagen.

  • Skoljoggen (dom tyckte att det var lustigt att lägga det på 090909 klockan 09.09) Jag hade aldrig fixat det med min sjuka just nu. Bara att glömma att jag skulle fixat att jogga i typ 7 km idag. Hälsan går i första hand, right?
  • Skolfoto, hur extremt osmarta får man vara om man lägger skolfotot precis efter skoljoggen. Hallå? Vem vill vara rödblommig, fuktig från skolans omklädningsrum och så? Känns visserligen lite trist att missa fotot till skolkatalogen när det gäller sista året. Men sånna smällar får man ta.
  • Idrott. Det finns ingen chans att jag anstränger mig när jag är sjuk. Jag är alldeles för rädd om min egen hälsa för att riskera något. Och gissa vem jag lärt mig sånt här av? Lasse! Min idrottslärare (plus matte). Bra lärare det. Den bästa faktiskt. Han är och har varit sen årskurs 6b. Ingen slår honom!

Det där hade varit min skoldag. Men imorgon kör jag. Tror jag åtminstone. Känner mig piggare, har ju dessutom lite ansvar imorgon. Synd bara att Karin + Sofh stannar hemma en dag till. Det blir ju inte detsamma utan mina tjejer!

Ja, vi hörs imorgon bloggisar. Ni lär ju märka om jag bloggar vid 11 eller 16...

 


Kommentarer
Postat av: Rosanna

aw tack så mycket! :)

2009-09-09 @ 20:38:20
URL: http://rusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0