Det som göms i snö kommer upp i tö

När jag satt och bläddrade i mitt album "Bloggrelaterat blandat" där jag lägger alla möjliga bilder som jag tänkt publicera i bloggen hittade jag blandannat bilden ovan. Det är ett par rosa glittriga basketskor i typ converse modell med en massa paljetter. Grejen är den att jag glömt de här skorna! Jag köpte dom i början av februari mest som en kul grej eftersom jag köpte exakt likadana (fast i mindre storlek) till min kusin som hon fick av mig när hon fyllde 6 år. De kommer från La Redoute om nån av er undrar. Jag antar att anledning till att jag glömt dom är just det att de köptes så tidigt, jag ställde ju undan dom då när vi hade 3 meter snö men nu när det knappt är något kvar kanske det är dags att plocka fram dom? Dock måste man vara försiktig med matchningen, det är ju väldigt lätt att det blir lite för mycket. Vad tycker ni? Keeper eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0