Ett hårt liv

Jag förstår inte vad som hänt med mig, det verkar som om mitt sömnbehov verkligen har minskats. Imorse vaknade jag utvilad 6.10 fastän jag inte somnade förrän 23.30. Det känns mycket märkligt, särskilt eftersom jag har svårt att andas.. jag är så himla täppt i näsan - ni anar inte. Men det var iaf grymt skönt när jag insåg att jag inte alls försovit mig som jag trodde utan jag vaknade innan jag skulle. Dock försvann den morgonenergin rätt snabbt eftersom jag började dagen med 1000 meter klädsim, det gick visserligen bra men jag hade valt lite fel kläder. Min tröja var för vid i halsen så den drogs nästan av och byxbenen var lite förlånga. Men men, det känns riktigt skönt att jag körde på hela vägen. 1000 meter är högsta nivån på våran simning vilket också betyder att jag gjort högsta nivån på alla simingsmomenten, har dykning kvar men det får sin tid någon annan gång.
Kände att jag behövde vila så jag har bara en sida text Fysik att läsa, skulle kunnat släpa hem diverse matteplugg/spanskaläxa eller Boendeuppgiften till Hemkunskapen men med tankarna på en studiedag på onsdag kändes det inte så lockande när jag gick från skolan. Valde verkligen rätt! Nu behöver jag bara en stor kopp honungsvatten och sen är jag redo för att inta position under en filt. Trevligt! Och hoppas att jag inte gör er stressade/fullbokade människor avundsjuka, men man måste få vara sjuk någongång också! Vilket hårt liv jag har ibland allstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0