Feelgoodies

Jag tror att det är första dagen med sol, alltså med sånt här riktigt fint väder när solen värmer och himlen är precis klarblå. ÅH, vad härligt! Exakt det här jag behövde för att inte deppa ihop totalt idag. Skolan börjar ju imorgon OCH jag vill hellst vara någon annanstans än här uppe i norrland. Men eftersom vädret ser ut som det gör är det ändå helt okej.

Jag hoppas verkligen att det här vädret håller i sig lite till, hela veckan tack om jag får bestämma! Alla behöver den här extra energin som vädret tillför när det är bra. Jag har verkligen en feelgood-dag idag vilket jag har behövt. Nu laddar jag upp för en skolvecka och resten av terminen, har ju varit ledig rätt mycket på senaste tiden men nu har jag inga sånna saker inplanerade och kommer antagligen att följa vardagsrutinerna som vanligt. Och just det, på fredag har vi Nationella prov i matte. Ojdå!

Nä, nu ska jag njuta av den här dagen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0