Fredag-söndag

Long time no see, jaja det där kan vi. Har inte så mycket att säga om helgen, har mest njutit av solen och tagit det lugnt. Här kommer några bilder!
I fredags på lunchen fick min klass, 9b, sitta vid hedersbordet. Vi fick lite finare dukning och det var det, jag röstar för att vi alltid får denna VIP-behandling på fredagar. Hallå? Vi är ju den bästa klassen liksom...
Lite fika i solen, min mamma gör jordens godaste kanelbullar!
Lördagen bjöd på strålande solsken och jag hade ballerinapremiär utomhus. Nice!
Har ni sett vilka söta burkar som de börjat sälja godis i? (okej..det kanske har varit så ett tag men jag är inte typen som köper godis särskilt ofta så jag märkte det när jag handlade lösgodis till min lillebror i fredags)
Söndagsfrukost utomhus, årets första utomhus frukost faktiskt.
Muuutor! Haha, nej då men  faktiskt så fick min mamma ett gäng sånna här urgoda cupcakes av en kund. Förstår ni att dom ger henne presenter, blommor och fika?
Söndagar är mina dagar, ta-hand-om-reload-dagar. Idag gjorde jag ansiktsmask, fotbad, inpackning och målade naglarna. Så härligt!
Nu ska jag sätta mig ned i soffan och se kvällens avsnitt av Gossip Girl, visserligen sändes det vid 19 men eftersom vi har en inspelningsbar digitalbox så spelar jag in allt jag vill se och sen ser jag det när jag har tid. Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0