JAG ÖVERLEVDE! Ja, nu är det gjort oc...

JAG ÖVERLEVDE! Ja, nu är det gjort och jag ÖVERLEVDE de två första delarna av matte nationella. Hur gick det då? Det började bra, jag fick ett bryt och kunde ingenting men sen fattade jag och fick fram ett rätt bra resultat tillslut.. Är bara osäker på en sak, "den räta linjens ekvation" som jag lärde mig igår! Riktigt dålig miss att våra annars så bra lärare missade att de inte gått igenom det. Snart får jag veta resultatet från svenskans nationella och det mina vänner blir riktigt spännande! Vill gärna ha tillbaka min uppsats. Ikväll åker jag till Umeå för att imorgon vara på spa, exakt vad jag behöver för tillfället! Förresten, har ni överlevt askmolnet från Island? Jag har inte sett någonting alls av det, tror faktiskt det är väldigt överdriver allt det där. Särskilt om man befinner sig på jorden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0