Syskonen Lövgren for the win!

Hahaha det här är visserligen extremt internt men jag känner ju ändå att jag är tvungen att dela med mig av detta. Finns det något annat syskonpar än jag och min lillebror som sitter precis bredvid varandra och chattar på msn? Videochatt dessutom. Helt sjukt! Det ni ser ovan är en printscreen från häromdagen när vi diskuterade världsfrågor - The voice rap attacks. Vi är av samma skrot och korn, Linus och jag, och tur är väll det? Hur kul hade det varit att vara ensambarn med sån personlighet som jag har?


Jag har Opperation Dagsverke imorgon vilket betyder ingen skola och det är jag himla tacksam för. Jag betalar lätt femtio kronor för att vara ledig. Därför har jag inga planer på att plugga ikväll, rätt härligt!


Kommentarer
Postat av: L i n n e a s b l o g g

svar: tack så mkt, vad kul! :D

2010-05-02 @ 11:25:04
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0