Ta mig till lördag tack

Ååh, jag orkar inte mer!

Jag vaknade upp imorse och var svullen i halsen, lite senare kände jag locken för öronen. Tack för det tänkte jag, väldigt ironiskt dock eftersom jag exakt vet vad som är pågång. Den årliga vårförkylningen.. Så jag är jätte trött nu och dessutom har jag ännu mer matteplugg att göra än igår. Har redan sutttit i 40 minuter (och jag slutade skolan för 80 minuter sedan!!), jag orkar inte mer! Så nu satsar jag på att plugga fram till 18.00 och sedan vila och försöka ladda upp inför morgondagen och framförallt fredag. Grejen är den att jag inte alls hinner vara sjuk eftersom jag har varit ledig så mycket den senaste tiden. Åh, nu vill jag bara att de ska bli lördag - då får jag äntligen ladda krafterna eftersom jag ska på spa då. Tack för det, kunde inte alls varit mer lägligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0