Tisdagsplugg

Hej, kände att det var dags att blogga lite trots att jag inte planerat för det! Har suttit ett tag med huvudet i matematikboken och det ska ni veta, det hör inte till vanligheterna! Sånt brukar aldrig behövas eftersom jag aldrig legat efter i matten plus att vi aldrig har matteläxor. Men på fredag är det NP-prov eller ÄP (Ämnesprov) om man känner för att säga det istället i just matte och jag antar att det är dags att sopa fram de gamla kunskaperna från t.ex. i höstas. Så jag har alltså repeterat i en dryg timme men känner inte att jag blev klokare för det, fastnade på en uppgift..någon om en bonde. Min gudfar (eller fadder heter det väll nuförtiden? på min tid kallades det gudfaroch gudmor) kom förbi ett tag med, tänkte att han kunde vara till hjälp men icke sa nicke. Vi kom inte fram till något vettigt heller. Så jag gjorde helt enkelt som alltid, skylde på att det stod fel i boken också åt jag ett gäng hallon istället. Mycket trevligare! Nu ska jag hoppa in i duschen och ni kan ju läsa mitt bloggarkiv.
Hej jag heter Felicia och jag har ingen överläpp när jag ler, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0