Fantastiska dagar i Lomma!

Så, äntligen kommer några av mina bilder från dagarna i Lomma. Och om ni blir förvirrade av allt snack om skåne/lomma/malmö osv. osv. så kan jag förtydliga att Lomma ligger strax utanför Malmö och Lund och det är dit vi åker när vi åker till skåne. :)

Amanda och jag försökte göra egen glass..


Hahhah, lite skoj kan man ju också ha ;) Glassen blev förresten inte särskilt god, vi hade glömt att vispa själva grädden!


Ojdå!


Påskafton och redo för klassisk äggmålning!


Mandy målar koncentrerat ett klassiskt HV71-ägg till sin far


Amandas påskris-ägg och min Åke - han dog dock snabbt och han inte vara med i äggrullningen! Vila i frid Åke...







Jag, myser efter gudstjänst och shopping. Hihi, ja ni det är sant..eftersom Amanda ska konfirmeras så var hon tvungen att delta i två påsk-gudstjänster och jag följde med.. aa, två dagar i rad tillochmed. Fast om sanningen ska fram så satt jag, Amanda och Lina mest och var uttråkade. Vi var inte så värst engagerade i själva cermonin, vi tänkte dock ta nattvarden en dag men vi missade den eftersom vi hamnade utanför själva ledet. Aja, ingen skada skedd.. det var ju inte direkt så att vi blev jätte ledsna över det!

3 gånger Felleboy aka Felle aka Felix!


Jag åt en massa glass, har testat nästan alla nyheterna nu faktiskt. HSM-glassen Ice Cool Guitar är faktiskt godare än jag förväntade mig. Enkel och inte så stor, perfekt om man som mig inte gillar jätte stora glassar.


Mmmmmmmmmmmhm.. Gottis!


Linus gjorde en Wall-E i bilen på väg hem.


Okej, ska jag sammanfatta det hela hade jag ett par jätte bra dagar i Lomma. Och jag längtar redan till nästa gång vi ses som lär bli någon gång i sommar.

Kommentarer
Postat av: JOSSA

superfin blogg tjejen :)



hoppas du haft en bra vecka ? puss !

2010-04-11 @ 10:31:26
URL: http://jossaandthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0