klick klick klick Kliiiick!

Här kommer gårdagens outfitbilder, bättre sent än aldrig heter det va? Och en annan fråga, varför hamnar jag här när jag borde pluggeliplugga. Fast i ärlighetensnamn så tycker jag inte att det är speciellt svårt, grejen är väll bara hur provet är upplagt. Jag hoppas på någon smaskig diskussionsfråga.. men jaja, här är gårdagens!
Rosa dunväst (utomhus) - Puma
Grå kofta (egentligen mammas faktiskt!) -In wear
Rosa tunika - Bondelid
Svarta byxor - Vila
Rosa paljettmönstrade skor - La Redoute
Smycken från Snö of Sweden, H&M och Chanel
Kände för en riktigt övermatchad outfit igår, och självklart hade jag rosalackade naglar med! Ledsen att ni får stå ut med lite oskarpa bilder, men det blir så när ens bästa vän är kamerastativet. Haha,
det är alltid så här - rigga kameran (dvs. "knäppa" fast den på stativet"), ställa in autoskärpa och rätt inställningar, klick på 10 sek självutlösare, inta en någorlunda snygg pose och sen tick tick tick TIIIICK! Sen får man bara vara nöjd med det som blir helt enkelt. Inte allt för enkelt ska ni veta, men det är för er!

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

vilket fint armband :D

God natt & sov gott!

2010-04-29 @ 22:54:16
URL: http://amandafalk.se
Postat av: Klara

Vart kan man hitta dom där conversen?!!

2011-04-13 @ 15:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0