Honeys, I'm home

Läsare, jag är hemma nu... och det med sorg i själen. Vem vill hellre vara i Norrland där det inte är något väder samt snö istället för ett fint grönt blomstrande skåneland där underbara människor finns? Jag hade hellre stannat fram till sommaren och inte återvänt hit förrän någongång i september. :( Men tyvärr har vi olika lovfaser och på samma sätt som att jag har påsklov nu hade skåningarna det förra veckan så då var det lika bra att återvända hemåt. Tyvärr!
Jag har hursomhelst haft ett par grymma dagar tillsammans med härliga människor. Jag har handlat snygga kläder och ätit god mat (all credd till Catta!!!) vad mer kan man begära? Ultimat livsstil skulle jag säga. Och nu kommer jag sakna framförallt Amanda men även de andra, fattar inte hur vi ska få ihop detta pussel vi kallar livet. I nuläget har vi dubbelbokat sommarplanerna eftersom vi tänkt åka ner till dom när dom planerat att vara uppe hos oss. Hm, jag dör om vi inte kommer på en bra lösning. Jag lever för de där dagarna jag slipper Norrland. Särskilt nu i vintertid. Jag är helt enkelt inte född för att bo här...
Okej då, lite glad kan jag väll vara.. har målat på nytt nagellack som jag haffade på shopping med Mandy - "Bella's Choice" från H&M som jag letat efter ett tag..tror det varit slut rätt länge! Men visst är det toksnyggt? Känns otroligt vårfräscht hursomhelst!
Också myser jag i min nya fina hoodie från söta märket Avanna "I'm perfect just the way I am"- trycket känns väldigt passande för mig. För det är exakt så det är, jag är perfekt precis som jag är :) bekväm är den också, inte så vanligt att ni ser mig i sånna hoodtröjor men det är ju min mys/deppardag så why not? Man kan inte alltid vara stylish.

Behöver jag ens tillägga att jag spelar sommarmusik på Spotify just nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0