Tennisveckan eller ej?

Det är tydligen 15 grader och strålande solsken i Lomma just nu.. ta mig tillbaka!
Dagen har ägnat åt att redigera alla bilder, där vissa är till fotoprojektet i skolan, också har jag slappat. Jag laddar upp inför sista rycket av nian nu. Dessutom försöker jag komma på vad jag vill göra i sommar, min lillebror ska ju till Båstad på tennisläger i sommar igen och jag tror inte att jag känner för att hänga en vecka i Båstad igen..visserligen var det jätte trevligt men grejen är den att det enda man gör i Båstad är att spela tennis. Dessutom är det under självaste tennisveckan i år, så om jag inte kommer på något annat att göra så blir det väll jag och stekarna som får hänga på Pepes eller på Strand. Hehe..
3 bilder från resan hem, när vi passerade sthlm. En stad med lite klass. Mycket bättre än Göteborg.


Nu ska jag fortsätta med mina ciabatta-bröd som jag satt på jäsning. Det luktar jätte gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0