Var är alla hydroxylgrupperna?

Åh herregud fy vad jag har ångest över nästa veckas nationella prov i fysik. På riktigt. Jag har suttit i dag och bara haft ångest och mått dåligt, "Åhåhå varför fick min skola fysik? Jag vill haaa keemii". Okej, jag vet att det låter hemskt konstigt - de flesta föredrar allt annat än kemi, men grejen är den att min skola hade biologi förra året så chansen var ju minimal för att vi skulle få det och dessutom är vi inte ens klar med kursen i fysik för i år. Senaste vi läste fysik var i mitten av åttan. Därför får jag lite panik! Även om jag har en jätte bra lärare som lugnt försökte få mig att förstå att det kommer gå bra för mig så känns det jätte dåligt. Och jag är verkligen inte personen som stressar upp mig inför prov! Jag pluggar tills jag kan allt rätt bra men grejen med nationella prov är ju att man inte kan plugga! Alltså har jag ingen kontroll över vad som kan hända och då mår kontrollmänniskan-Felicia dåligt.
Visst, jag kommer klara det. Det fattar väll jag med! När dagen då jag får IG på ett prov kommer aldrig att komma. Jag är personen som alltid får minst VG på prov oavsett ämne och jag sa det till min lärare idag, att jag VILL inte ha "bara" godkänt. Förstår ni hur hemskt det kommer kännas när jag får tillbaka det där provet och det inte står minst VG?
Åhh fyy, förstår ni hur olikt mig det här är? Jag avskyr det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0