Hemmashopping på en ny nivå

Det är så varmt idag! Mycket kvavt och fuktig luft men jag har hört det ryktas om att det ska bli regn och åska senare, men det gör inte mig någonting alls faktiskt. Kan ni gissa vad jag håller på med? Det är ett ganska stort projekt faktiskt framförallt eftersom det tar sån tid! Jag ställer nämligen iordning vår klädkammare, eller ja, walk-in-closet kan man ju också kalla det om det ska låta lite mer fancy. Det är min och mammas gemensamma garderober som ska slås ihop och ja, ni kan säkert räkna ut själva att det är mycket som ska organiseras. Och vi har en massa kläder, jises! Allt ska kollas, vikas, hängas, slängas (i princip ingenting i ärlighetens namn eftersom vi har så svårt att göra oss av med kläder) - men det är himla roligt! Och framförallt att se hur det blir när det hela är färdigt. Dessutom är det nästan som att shoppa, jag hittar så mycket kläder som jag nästan aldrig använt (jag vill inte skriva det egentligen men vissa kläder har jag aldrig använt heller) eftersom jag glömt bort att jag köpt dom. Tillexempel mina paljettleggings, kan ni förstå att jag har två par? Det ena är de som är på bilden och det andra är ett par med paljetter allover.
Nu måste jag dessvärre lämna er, men än så länge håller jag mitt löfte rätt bra ju, jag ska göra smoothies och om jag ska säga det själv är jag en riktigt duktig smothie-blandare. Mina är godast!

Kommentarer
Postat av: Ulrica Bylund

Vad lyxigt det låter. Har mamma gått med på det här! Måste vara något i hästväg för henne. Snacka om förtroende men så har hon ju vänt sig till ett proffs..

2010-08-17 @ 20:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0