Höst och bloggtips

Jag hade stövelpremiär idag och det var verkligen med sorg i hjärtat som jag valde mina lårhöga stövlar från förra året. Det är ju faktiskt bara augusti! Men som vädret är nu måste man faktiskt ha riktiga höstkläder, annars fryser man så mycket att man skakar. Speciellt på morgonen.

Förresten så måste jag tipsa er om min moster blogg, jag är ju hennes bloggcoach och det är otroligt hur många besökare hon har efter att ha bloggat en vecka.  Jag kan knappt förstå det faktiskt. Ni hittar hennes blogg på ladygegga.blogg.se så in och läs vettja. Den är faktiskt den mest underhållande bloggen jag vet!

Kommentarer
Postat av: Ulrica Bylund

Du är ju för rolig du! Och ja, stövlar känns ju tidigt men nödvändigt. Du har ju dessutom super snygga!

2010-08-30 @ 22:47:58
URL: http://ladygegga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0