If I could turn back time...

Sommarbilder är en kär favorit i repris, sånna blir jag aldrig less på!

Varför, varför känns just den här bilden så oerhört avlägsen just i denna stund? Det duggregnar och himlen är så tråkigt disktraselik det kan bli. Jag bläddrar bland mina sommarfoton och glömmer det dåliga vädret och drömmer mig tillbaka till sommaren. Framförallt till dagen då fotot ovan togs. Det är ofattbart att det bara är lite mer än en månad sen jag låg där på den kritvita sanden i Falsterbo (vid Falsterbo strandbad) och njöt av det fina vädret. Det där mysiga höstvädret jag fantiserade om tidigare är ju bara att glömma för något tråkigare väder än det vi har nu har jag aldrig varit med om i Augusti. Såå omysigt det kan bli!

Kommentarer
Postat av: emmali

Okej :/ Ne, jag kan inte byta eftersom våran lärare gav oss varsin designer vi skulle arbeta om :/

2010-08-31 @ 20:40:35
URL: http://emmaliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0