Jag är perfekt

AVANNA-myströja och H&M-leggings
Jag känner mig trött och lite sliten idag, vad hände med att vända tillbaka dygnet? Hallå! Bara 2,5 dagar kvar av detta fantastiska sommarlov ju. Dessutom är det världens tråkigaste väder idag, helt grått (därav gråa bilder!). Jag försöker iallafall att kliva upp tidigt på morgon för att vänja kroppen, vissa tycker att man ska njuta av sommarlovet nu när det är så kort tid kvar men jag har ju förtusan haft sovmorgon i 99% av 9 veckor ju. Så därför klev jag upp vid 07.35 imorse, duktig tjej! Eller ja, klev upp och klev upp. Jag klev upp och kissade, sen la jag mig i sängen och gluttade på film i två timmar. Oopsie!
Jag har som ni ser myskläder idag för det mest jobbiga jag planerat är att laga mat till min familj, resten av dagen ska jag bara lata mig. Det blir förresten tacos och det gillas ju. Budskapet på min tröja då, vad tycker ni om det? Yesbox, jag är perfekt - precis som jag är. Det kan sticka lite i ögonen på folk, men jag kunde inte bry mig mindre faktiskt. Min moster är förresten på väg hit, med betoning på moster. Japp, den är helgen ska hon inte vara annat än moster (ja, och syster då) eftersom hon har lämnat barnen med deras papa. Det spelar ingen roll hur mycket jag älskar mina änglar Evelina och Maja, det är så mysigt att ha moster här som bara moster och inte som mamma. Förra gången vi hade en sån här helg shoppade vi solglasögon och hade kungligt tv-tittande med Bröllopet exakt hela dagen och vet ni vad, det var en av de bästa helgerna på hela lovet faktiskt. För det är det finaste man kan ge till någon, tid alltså, åtminstone till mig då. Jag har i stort sett allt jag behöver och får det jag vill ha i materialla ting men tid vet ni, det betyder något. Om jag inte är en så flitig bloggerska i helgen så vet ni varför, adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0