Se upp Stockholm för nu kommer hon!

Me and Sofh! Photo: Emma Sundkvist

Idag flyttar min fina kära vän Sofhia Stridsman till Stockholm och jag bara vet att hon kommer få det huuur bra som hellst. Den 18onde Augusti på hennes 16 årsdag börjar hon Kulturamas sing/song-klass och ja, hon sopade banan med alla andra sökande. Jag saknar dig redan gumman, norrland är inte detsamma utan dig finaste! <3
Och som jag sagt så många gånger, glöm inte hennes namn - den där tjejen är född till att bli stjärna och glöm inte var ni såg henne först!

Kommentarer
Postat av: Ulrica Bylund

Tjejen i blått är också en stjärna och ja alla vet ju vem som såg henne nästan först....och att just jag får vara hennes moster. Det gör mitt liv mer intressant att leva!

2010-08-17 @ 20:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0