sommaren ÄR kort

Äntligen går det att blogga här! Av någon anledning har det kommit upp felmeddelanden när jag klickat på "Skapa nytt inlägg" i två dagar och trots mina mail till supporten på blogg.se (som jag inte fått något svar på) har ingenting hänt men så testade jag nu och än så länge är allt normalt.

Fast om jag ska vara helt ärlig har jag inte varit jätte sugen på att vara inomhus de två senaste dagarna, sommaren har ju kommit tillbaka! Hallelujah-moment! Jag kom precis in från en promenad och känner mig lagomt hurtig, haha och jag kände dessutom att sommaren är kort för det var rätt kallt - trots att jag hade fleeceväst utanpå min långärmade tröja och långa byxor. Jaja, vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0