Sport möter mode


P E R F E K T I O N ! ! !

Klockan är som ni ser Michael Kors och jag skulle verkligen inte ha något emot att ha den här på högerarmen. Jag älskar den här typen av armbandsur i större modell och färgen kunde ju inte varit bättre. Drygt 3400 kronor går den loss på för er som undrar.

För tillfället kollar jag på tennis med min lillebror, kanske inte världens roligaste att göra på en lördagkväll men det regnar ju och jag har inget bättre för mig. Vi kollar på Nadal-Murray och som ni vet är min lillebror det största fanet av tjuren från Manacor, Mallorca - ja alltså Rafa the bull, Rafael Nadal. Jag gillar mest hans kläder som ni säkert redan vet. Rafito måste ha bantat eller haft magsjuka eller nåt i den stilen för han ser så tanig ut i jämförelse med hans annars så muskulösa look. Ska vi prata kläder har han snyggaste kläder som vanligt och så klart har Linus klickat hem exakt samma outfit. Han har ju tillochmed samma racket som Rafael!


Kommentarer
Postat av: Magda

Rafa var faktiskt på Mallorca när vi va där! :D han verkar ju sjkut snäll också, våran guide visade oss vart han hade köpt hus till sin mamma. Jag kan lova att det såg inte billigt ut ;)

2010-08-15 @ 12:14:56
URL: http://mestbarabra.blogg.se/
Postat av: Sofia

Oh, någon som har uppgraderat sig tror jag! Väldigt snyggt Felicia och hoppas att din blogg fortsätter att växa nudå! (: Kram!

2010-08-16 @ 13:40:55
URL: http://socandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0