Thomas Sabo

Som ni kanske sett i mina dagens outfit (vilket inte är en särskilt regelbunden punkt här, men ändå) har jag ofta nämnt Thomas Sabo i smyckeskategorin och jag kollade igenom arkivet och då märkte jag att ni aldrig fått se några närbilder på mitt kära armband. Så, här har ni det!

Jag har totalt sju berlocker och kedjan är av modellen smalare och jag eftersom den är lite längre burkar jag ha den omlott. Det är alltså därför den ser så stor ut på bilden. Mina tre första berlocker fick jag när jag fyllde 15 och de valde jag själv, pärlan med en fyrklöver för tur, bokstaven F för mitt namn - Felicia och Solbrillorna för att det är så "jag" då jag alltid (ALLTID) har solglasögon på mig. Samma år fick jag Skon och Nagellacket av min moster i julklapp. Nagellacket är också så "jag" eftersom jag alltid målar mina naglar. I år valde min kusin Evelina läppstiftet till mig i födelsedagspresent från henne och min allra nyaste berlock Hjärtat med "Best Friend" ingraverat fick jag för bara någon vecka sedan av en av de finaste av vänner - min bästa Amanda.
Jag älskar det här berlock-armbandet just för att det är så personligt och eftersom varje berlock kostar en del så hänger man inte på en massa bara för att utan de är alla där av en anledning. Dessutom älskar jag att se det växa och tycker att det känns jätte kul att jag kommer kunna ha det här armbandet hela mitt liv och det kommer följa mig genom livet.
Nu ska jag iväg på middag så vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: L i n n e a s b l o g g

Vilka fina du har! Jag tittade lite på en fyrklöver förra veckan, skulle vilja ha en sån.. :) Det var en grön med silvriga kanter!

2010-08-07 @ 17:01:34
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0