Give me the fluff

Jag bara måste tipsa er om något JÄTTE gott. Men som med så mycket annat gott, väldigt onyttigt, så om ni köper hem en burk måste ni ha väldigt bra kontroll på er själva annars är risken att burken tar slut lite för snabbt. Det är som ni ser på bilden "Marshmallow fluff" och är precis som det låter en slags marshmallow-smet. Nästan lite för sött, men bara nästan alltså. Ni borde absolut testa, förutsatt att ni gillar sötsaker då (men jag känner bara två som inte gillar sånt) och ni hittar nog det troligast på avdelningen för baktillbehör eftersom det är helt Perfekt att ha i de flesta bakverk. Har ni tillexempel en kladdkaka, muffins eller varför inte några kakor som ni vill ge ett extra lyft så gegga på med fluffet och det blir en klar succé.

Och just det, sorry för lite lökig bild. Så inte min stil egentligen men jag tror ni överlever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0