Måndagsprat

Bloggläsare, jag är hemma! Det slog mig att jag inte uppdaterat er på några dagar och egentligen har jag ju fullt upp med allt från uppackning till brynplockning till nerpackning men att skriva det här inlägget tar mig i princip två minuter inklusive inloggning och utloggning. Egentligen hade jag ingen som hellst lust att packa mina väskor och lämna Skåne efter två veckor men det är ju rätt skönt att vara hemma också, mitt duntäcke väntade på mig!

 Förresten åker jag till Umeå imorgon eftersom det är min favorit höststad och jag känner verkligen att hösten är på väg nu, även om det har varit solsken hela dagen - fast nu spöregnar det. Dock gör det mig ingenting att hösten är på gång, jag älskar hösten! Åtminstone rent modemässigt, då är allt så mysigt med stora halsdukar och stickade koftor (det är i varjefall en bild jag målar upp varje år, när verklighetens rusk och lergeggor samt rejäla höstförkylningar slår mot mig som en vägg ångrar jag mina tankar).

Nu ska jag fortsätta med det jag påbörjat, nämligen att måla mina tånaglar, det är inte otroligt ansträngande men ändå en sak som jag tycker är viktigt och dessutom är mitt nya lack så himla snyggt. Det är nummer 129 "CANDY PINK" från Mavala. Det är dessutom samma lack som jag har på mina fingernaglar
Hur mycket jag gillar det säger vi bäst med en cameroid-bild för en bild säger mer än tusen ord eller hur?

Jag älskar verkligen nagellack! Och här ni någon snygg kulör att tipsa om så säg gärna till, jag köper alltid nya till min samling!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Mitt favoritlack är också från Mavala, men då Palm beach :) Nummer 50 om jag inte minns fel. Dock verkar det som om det har gått ur sortimentet :(

2010-08-03 @ 00:07:26
URL: http://adreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0