Varning för mensmonster

Okej här kommer lite privat tjejsnack med kanske för mycket information så om ni är känsliga kan ni sluta läsa här.

Men det kan ju verkligen inte finnas något värre än mensverk, fy vad jag hatar mens! Yesbox och det är väll lite typiskt datumet den här månaden men jag sitter här i mjukisbyxor och tycker synd om mig själv. Just nu mår jag bara helt pisspiss dåligt, och jag känner mig som värsta pms-monstret och är den sämsta dottern och syrran. Lite glass, choklad och några dagar så är jag tillbaka. Precis som vanligt, men tills dess är jag inte riktigt att leka med och gud vad jag önskar att jag skulle slippa sånna här dagar. Därför vädjar jag till er, hundra papp till den som kommer på en vettig idé att slippa menstruation. Och om det är någon kille som fortfarande läser här, ni ska vara evigt tacksam över att ni slipper sånt här. Ja, och ta väl hand om era flickvänner, systrar och mammor och vänner. Och jag tror att det är okej att jag talar för alla jordens kvinnor nu, för vi behöver all ompyssling vi kan få. Tack och adjö. Over and out, er pmshäxa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0