NV'10

Ådalsskolan dag 2 var slut 15.10 idag och trots att jag fortfarande tycker att det är rätt så märkligt att vi kör igång på riktigt så fort. Jag har haft mina fyra första lektioner idag och det är redan dag två. På dagens sista lektion, som var spanska, blev vår lärare minst sagt glad att se mig. Haha! Det roliga är att det är samma lärare som jag haft i åttan och nian på Ytterlännäs så hon sken upp som en sol och började prata en massa med mig. Och precis som jag anat drog hon igång exakt som vanligt med hennes stenciler. Fast det känns bra att ha henne som lärare eftersom jag alltid känt mig lite i underläge i spanskan då våra lärare varit allt annat än bra, det har alltid känts som om hela klassen kunnat så lite i förhållande till vad vi borde kunna så nu när jag har samma lärare så vet hon på vilken nivå jag är och det känns bra. Men jag har också insett att jag kan precis lika mycket som vem som hellst som läst spanska och har mvg som mig. Hursomhellst måste jag erkänna att det ju var rätt märkligt att hon stod där som vilken spansklektion som hellst fast på fel skola och med "fel" klasskompisar. Haha. Ja, jag antar att jag kommer vänja mig snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0