Känn rytmen

Jag bläddrade igenom min blogg och insåg snabbt hur tråkig den blivit de senaste dagarna. Vad hände med bilder och sånt kul? Ledsen för det läsare, men jag hoppas att det blir bättre när jag kommit in i rutinerna bättre och inte somnar så fort jag kommer hem från skolan. Fast bortsett från det där med att jag är så himla trött så är jag chockad över hur lugnt vi har det på Naturvetenskapsprogrammet det där om att NV är en plugglinje verkar absolut inte stämma (påminn mig om att jag skrivit det här när mardrömsveckorna kommer!) för vi har det huur lungt som hellst. Och klassen funkar jätte bra med, så på den fronten har jag bara två tummar upp! Faktiskt har vi nog bland det slappaste schemat av alla :)

Imorgon är en stor dag här i Kramfors, kungen - The King aka CGB kommer nämligen hit och inviger vår nya botniabana. Personligen vet jag inte om jag kommer vara i stan (eller stan förresten. Det är väll mer av en grushög? hahaha) eftersom det är så himla tidigt. Det drar igång redan vid 10 och jag känner verkligen att jag är värd en sovmorgon efter dessa fem dagar då jag klivit upp vid 6.15. Jaja, hursomheeellst så bloggar jag mer imorgon. Adiós amigos!

Kommentarer
Postat av: Ulrica Bylund

Hej på dig! Du har ju inte alls tråkig blogg du är ju min idol och privata blogg coach! Sen är jag glad att ni har slappt för det behöver du för att ladda upp. Hur var det på grushögen. Såg ni the Royal King?

2010-08-28 @ 19:50:42
URL: http://ladygegga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0