Välkommen till en blogg som växer!

Jag har ägnat massor av tid på att försöka följa diverse bloggdesignsguider men nu har jag insett att det är bäst för mig och den här bloggen att hålla det enkelt så nu har jag fixat litelite med designen och ändrat sånt jag kan. Dropdown-menyer och en massa slash li slash h slash html och annat blahablaha får den som lever se om jag tar tag i i framtiden för det verkar inte spela någon roll hur kreativ och teknisk jag kan vara såväl bakom kameran (och framför) som med min laptop i knät är jag ingen webbdesigner eller tekniker, åtminstone inte ännu. Men det är kul.
Hursomhellst! Nuförtiden hittar ni mig på Felicialovgrens.se. Det här är en nystart inför hösten och jag ska verkligen jobba på att bli en bättre bloggare. Med start från nu - Välkommen till en blogg som växer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0