Det är jul på min planet

Det är dan före dopparedan och om någon mot all förmodan har missat det så är det årets juligaste tid just nu. Mina julkänslor är exakt där de ska för vet ni...det är jul i min värld.








Vi har uppesittarkväll (fast min kära moster har somnat!!) och stämningen är allmänt cosy. Faktum är att vi aldig haft en så avslappnad kväll som i år, uppesittarkväll brukar vara synonymt med stress och jag måste verkligen säga det att den här avslappnade stilen slår allt annat. Det rekomenderar jag verkligen!

Förresten har jag haft personligt säsongsrekord i kyla hela dagen, -28 grader på Sandslån är precis lika o-okej som regn på midsommar och en sten i skon. Växthuseffekten gör kaoz med oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0