Ett väderbyte vore inte helt fel


Det här är verkligen inte ok, -29 grader är på riktigt ofattbart sjuuukt kallt. -2 i Lund känns lite mer lockande fast det är ju Lomma som lockar mest i Skåne, men mina favoriter är i Idre just nu. Faktiskt så är jag väldigt förvånad över hur vi varje år reagerar på exakt samma sätt - SJ har kaos, flyget ställs in och kvällspressens löp har i stort sett likadana rubriker. Iallafall är det mycket tragiskt för alla som försöker/försökt ta sig någonstans de senaste dagarna, tågtrafiken är minst fem timmar försenad och vissa vägar är tillochmed avstängda. Jag känner mig förträffligt nöjd över att vi firar jul hemma på Sandslån, det kunde inte ha varit bättre timing!

Klockan har passerat 00.00 vilket innebär att det är julafton - LYCKA!

Puss och godnatt bloggisar, GOD JUL! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0