På grund att tekniska problem med blogg.se...

20101201406 (MMS)

På grund att tekniska problem med blogg.se förgyller jag bloggen med mina fina mms-inlägg, gillar ni det? Jag slutade 11.20 idag och planerar att vara ledig imorgon och på fredag, varför får ni veta sen! Tänkte också meddela att jag överlever kylan trots att det är diverse rekord hit och dit, men det är jobbigt! Att leva i antarktis är inte lätt vänner, inte alls! För tillfället myser jag i min lillebrors hood (som ni ser på bilden) och jag måste verkligen nämna vilken positiv åldring han går igenom, förstå mig rätt - jag som är storasyrra har aldrig lånat kläder av något syskon förut men nu när min bebo (dvs. Linus) växer ikapp mig händer det att jag roffar åt mig någon hood ibland. Detta är dock ytterst sällan eftersom den typen av kläder inte är vanligt i mina outfits. Om han gillar det eller inte har vi delade meningar om men vet ni vad, i like it :) dessutom får han mer än gärna botanisera sig bland mina kläder (rätt riskfritt dvs. Med tanke på att han inte är intresserad av mina plagg..som tur är) however, vi hörs när vi hörs. Pusssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0