Peptalk


Taggar inför en helg med TEAM KRAMFORS och deras fans, tränare och coacher. Jag ser mig själv lite som pr-manager, fotograf och storasyrra. Min lillebror tävlar i lag-sm för pojkar-15 år i helgen (han är 12 år!) och det är rätt galet att Kramfors tagit sig vidare som ett av Sveriges fyra bästa lag. Hey! Det går bra nu, om vi säger så... Joakim, Andreas, Linus och Linus kommer oavsett hur de spelar ha de snyggaste kläderna (jag har nämligen haft ett finger med i spelet där). Jag älskar den här avanceringen och imorgon säger jag HEJ STOCKHOLM! :D

Kommentarer
Postat av: ulrica bylund

Men så coolt. Jag håller på er.

2010-12-11 @ 23:08:39
URL: http://ladygegga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0