Stockholm 10-12/12 2010






Bara några timmar före bombdådet på Olof Palmes gata, vi julklappsshoppade på NK och det var allmänt julstressigt med huuur mycket folk som hellst.








Ungefär en vecka sena men hur är det man säger? Bättre sent än aldrig? Hursomhellst är jag extremt skoltrött och har försökt pluggat inför årets sista prov imorgon 11.30 - hur det går visar sig då men jag tänkte bara uppdatera för att visa att jag fortfarande lever. Oroa er inte men jag har haft fullt upp med allt som behövs göras innan julen. Faktum är att jag som älskar julen över allt annat knappt fått några julkänslor trots att vi maxat huset med julpynt och trots att jag spelat sönder mina tre julspellistor på Spotify (ja, jag har tre olika...). De allra flesta julklapparna är iallafall fixade vilket känns galet bra. Imorgon är sista riktiga skoldagen och vet ni vad? Det känns ännu bättre. Nu ska jag ladda/tagga inför årets juligaste vecka med start imorgon, nu är det dags att njuta! <3

Kommentarer
Postat av: yasmine

hahaha tack sweetiii <3

2010-12-22 @ 14:25:43
URL: http://helloyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0